Povećanje grudi

Zahvaljujući operaciji povećanja (augumentacije) grudi tisuće je žena poboljšalo svoj izgled i dobilo više samopouzdanja. Povećanje grudi Vam nudi priliku da dobijete bolje oblikovane, punije grudi koristeći najnovije tehnike estetske kirurgije.

Dogovorite konzultacije u Poliklinici Nola gdje ćete moći govoriti o Vašim željama s našim stručnjacima i testirati kako biste izgledali nakon zahvata.

Definicija

Povećanje grudi je operativni zahvat koji je poznat i pod nazivom augmentacijska mamoplastika.

Riječ je o kirurškom umetanju implantata ispod žljezdanog tkiva dojke (ispod prsnog mišića) u svrhu povećanja njezinog volumena i/ili poboljšanja oblika.

Zašto se radi

Žene koje smatraju da imaju premale grudi ili nisu zadovoljne njihovim oblikom, odlučuju se na zahvat povećanja grudi.

Moguće komplikacije

• infekcija
  • krvni podljev (hematom)

Kako se pripremiti

Prilikom prve konzultacije prije operacije povećanja grudi liječnik će Vas detaljno upoznati s postupkom operacije i prema stanju Vaših grudi i napetosti kože odrediti koji od operativnih postupaka grudi je za Vas najprikladniji. Pokazat će Vam i fotografije prije i poslije operacije grudi, kao i pojedinačne vrste prsnih implantata.

Također će Vam detaljno pojasniti sve navedene komplikacije koje mogu nastati.

Kako se radi o operativnom zahvatu pod potpunom anestezijom, neophodan je red-operacijski pregled i laboratorijsko ispitivanje, EKG te rendgen pluća za pacijentice starije od 40 godina. Pred-operacijski pregled trebao bi obuhvaćati i detaljnu anamnezu, dakle povijest bolesti u obitelji, bolesti koje ste pretrpjeli odnosno bolesti od kojih se liječite, alergije itd.

Očekivanja i rezultati nakon zahvata

Zahvat povećanja grudi kojim ih ujedno i podižemo, obično je uspješan i nakon njega dojke izgledaju veće i punije.

Opis zahvata i posebne napomene

Trajanje zahvata je oko 2 sata. Zahvat se izvodi u općoj anesteziji.

Nakon zahvata uobičajeni su bolovi različitog intenziteta, a čiji intenzitet se kontrolira uzimanjem lijekova protiv bolova koje će Vam preporučiti liječnici u Poliklinici Nola. Također, po potrebi se propisuju i antibiotici.

Šavovi se odstranjuju 10 dana nakon zahvata. Nakon zahvata obavezno je nošenje kompresivnog grudnjaka. Prvi kontrolni pregled savjetuje se 2 mjeseca nakon vađenja šavova.

Tuširanje je moguće 1 dan nakon operacije.

Oporavak traje 2 mjeseca.